Deklaracja dostępności
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- dokumenty stanowiące wydruki z programów zewnętrznych,
Treści nieobjęte przepisami
- dokumenty opublikowane przed dniem 23 września 2018 r. nie są dostępne cyfrowo. Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami i wskaż, o który dokument chodzi.
- dokumenty przekazane do publikacji przez podmioty zewnętrzne, których dostosowanie do wymagań dostępności cyfrowej wymaga modyfikacji, do której nie jesteśmy uprawnieni.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Skróty klawiszowe
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informafcje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Aleksander Szendzielorz — mailowo aleksander.szendzielorz@iwzabrze.pl lub telefonicznie 32 271 31 34. Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów. Zgłaszając takie żądanie podaj:- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę. Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej. Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl. Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
- Osoby na wózku inwalidzkim mogą dostać się do budynku za pomocą podjazdu od wejścia głównego.
- Schody są wyposażone w poręcze.
- Wewnętrzne stopnie schodów są oznaczone kontrastowymi pasami.
- Izba nie posiada windy.
- Izba posiada toaletę dla osób z niepełnosprawnościami.
- Izba posiada parking dla osób z niepełnosprawnościami.
- Izba nie posiada tyflomapy.
- Pomieszczenia w budynku nie są oznaczone tabliczkami z wypukłymi cyframi i alfabetem brajla.
- Podmiot nie stosuje w swoim budynku dźwiękowego systemu nawigacji dla osób niewidomych
- Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
- Osoby niesłyszące przy załatwianiu spraw mogą skorzystać z kontaktu za pomocą poczty elektronicznej.
- W Izbie można przesyłać wiadomości tekstowe, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS lub komunikatorów internetowych oraz faksy